UW PLEZIER IS
Sinds 1994 is het onze visie om leuke, blijvende ervaringen te creëren voor iedereen in de wereld!
Al meer dan 25 jaar zetten we ons in voor het creëren van hoogwaardige en innovatieve producten. Onze inspanningen om onderzoek, ontwerp en ontwikkeling te versterken, hebben ons in staat gesteld ons product- en merkportfolio voortdurend uit te breiden.
Tegenwoordig verkopen we ongeveer 1.100 producten in meer dan 110 landen, waardoor het plezier voor gezinnen over de hele wereld is!We bieden een uitgebreide selectie van bovengrondse zwembaden en spa's, recreatie- en vrijetijdsproducten, sportartikelen en kampeerproducten.Alle productontwikkelingscentra en productiefabrieken zijn volledig eigendom van ons bedrijf, wat zorgt voor kwaliteitsvolle producten tegen geweldige prijzen.
Ongeveer 1 op de 50 mensen over de hele wereld bezit een Bestway-product!
STREVEN NAAR EEN BETERE TOEKOMST
Duurzaamheid nemen we serieus! Bij Bestway geloven we dat de grondstoffen van de natuur kostbaar zijn, en we spelen onze rol bij het behoud ervan.
VERPAKKING
Onze deskundige teams werken er hard aan om nieuwe en innovatieve verpakkingstechnieken te vinden.
ENERGIE-EFFICINTIE
De afgelopen 5 jaar hebben we topscores en erkenning gekregen voor onze inspanningen op het gebied van energieverbruik. Vorig jaar behoorden we tot de 10 bedrijven die het label "China Best Performing Supplier on Climate Change" ontvingen. Via interne experts en adviseurs zijn we altijd op zoek naar manieren om energie te besparen.
ZONNE
We gebruiken de kracht van de zon om ongeveer 3% zonne-energie te gebruiken, met plannen om dit in de toekomst uit te breiden.
AFVAL
We hebben met trots GEEN afval om te storten in onze activiteiten, waarbij 99,7% van de materialen intern of door derden wordt gerecycled en 0,3% wordt verbrand. Jaarlijks recyclen we gemiddeld 25.000 ton post-productie plastiek afval in onze eigen faciliteiten in een poging om Plastiek in het Spel te houden.
Verticaal geïntegreerd
Na meer dan 25 jaar ontwikkeling hebben we een verticaal geïntegreerde manier van zakendoen ontwikkeld. Wereldwijd hebben we veel faciliteiten die zich toeleggen op productontwikkeling, marketing, logistiek en productie.
Onze 5 eigen vestigingen in China en Vietnam beslaan een totale oppervlakte van 1,5 miljoen vierkante meter, met faciliteiten van meer dan 1 miljoen vierkante meter die bestemd zijn voor fabrieken, logistieke centra, magazijnen en testlaboratoria.
Wij zijn van mening dat het binnenshuis houden van het hele proces ons in staat stelt om onze productie-, technologische en managementcapaciteiten voortdurend te verbeteren om een grotere productie-efficiëntie te bereiken, afval te verminderen en kosten te minimaliseren, terwijl we de productkwaliteit in de hele waardeketen strikt controleren. Dit zorgt ook voor stipte levering van producten, wat zich op zijn beurt vertaalt in tevreden klanten en eindconsumenten, wat leidt tot herhaalde zakelijke kansen en de versterking van ons merk. Onze interne productiefaciliteiten worden aangevuld met een goed ontwikkelde back-endinfrastructuur. Bovendien behoren onze belangrijkste leveranciers van grondstoffen tot de topleveranciers wereldwijd.